Про комплекс
Владіков Михайло Олександрович

Генеральний директор

Ласкаво просимо  до нашого Міжнародного ліцею «Михаїл», дитячий садок.

Ми розуміємо, що дати дитині найкращі можливості для розвитку – одна із найцінніших речей, які можуть зробити для неї батьки. 

З 2002 року ми пропонуємо освітні послуги повного циклу найвищої якості, від дошкільної освіти до випускних класів. Між рівнями навчання існує логічний зв'язок і гнучкий перехід, що дозволяє дітям продовжувати свій розвиток, спираючись на знання та навички, отримані на попередньому рівні.

Педагогічна Команда складається з понад 145 професіоналів та ентузіастів, справжніх майстрів своєї справи.

У нашому закладі панує позитивна та сімейна атмосфера, кожна дитина може отримати всебічну підтримку, необхідну для розкриття її потенціалу та талантів, досягнення успіху у сучасному світі.

Тому ми запрошуємо Вас відвідати наш заклад, щоб у повній мірі зрозуміти, що здатний Вам запропонувати наш навчально-виховний комплекс.

До зустрічі!

 

Структура
Дитячий садок

До дитячого садка приймаються діти віком від 3,5 до 7 років.
Ми вважаємо, що кожна дитина унікальна, має свої темпи та динаміку розвитку, потребує пошуку індивідуальної стратегії виховання особистості.
Наша комплексна програма поєднує сучасні українські, національні стандарти дошкільної освіти з кращими світовими дошкільними, авторськими програмами. 
Ядром білінгвальної програми  є:  альтернативна  програма для вальдорфських дитячих садків «Стежина» (затверджена та рекомендована Міністерством освіти і науки України , Наказ МОН України від 24.06.2014р.); англійська програма Сambridge English School for Kindergarten.

1-4 класи

До початкової школи приймаються діти віком від 6 років.
Кількість учнів у класі – до 16 осіб. Клас супроводжують два педагога. Класні кімнати  поділено на зони діяльності: навчальну, ігрову, пізнавальну, художньо-творчу та відпочинку.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється за програмою, яка поєднує українські національні стандарти з провідними світовими методиками, авторськими програмами.
У школі реалізується модель поглибленого вивчення англійської мови за програмою Сambridge English School .  Друга іноземна мова – німецька. Математика, science викладаються англійською мовою.
Сучасна освіта має на меті озброїти дітей не лише потрібними знаннями, але достатнім рівнем життєвої компетентності та розкрити потенціал дитини. Інтегровані у навчальний план авторські програми «Основи підприємництва і бізнесу» та «Основи програмування» (викладається у необтяжливій ігровій формі з 1 класу).

5-9 класи

Сучасні освітні технології

Для підвищення якості освіти та ефективного використання навчального часу в середній школі, в навчально-виховний процес активно впроваджено сучасні освітні технології: ігрове навчання; інформаційно-комунікаційне навчання; інтерактивну освіту; навчання в співпраці; проблемне навчання; перевернуте навчання; проектне навчання; моделі групових творчих справ; модульно-блокове навчання; кейс-методи тощо. Учителеві в рамках такого навчання відведено роль розробника, координатора, експерта, консультанта.

Основи підприємництва і бізнесу, зарубіжна література вікладаються англійською мовою.

Навчання учнів у 9 класі завершується державною підсумковою атестацією.

10-12 класи

Профільне навчання

Учні обирають профіль відповідно до інтересів, потреб та схильностей, розширюючи та поглиблюючи знання з обраних предметів. Це дозволяє формувати у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності.

Напрями профільного навчання:

1. Природничо-математичний напрям (профілі: фізико-математичний, математичний, фізичний, екологічний, біолого-хімічний, біолого-фізичний, біолого-географічний, фізико-хімічний).

2. Суспільно-гуманітарний напрям (профілі: історичний, правовий, філософський, економічний).

3. Філологічний напрям (профілі: української філології, іноземної філології, історико-філологічний).

4. Технологічний напрям (профілі: технологічний, інформаційно-технологічний).

5. Художньо-естетичний напрям (профіль: художньо-естетичний).

ЗНО

Робота педагогічного колективу спрямована на повноцінну й ґрунтовну підготовку випускників, для отримання високих результатів.