Ми вважаємо, що кожна дитина унікальна, має свої темпи та динаміку розвитку, потребує пошуку індивідуальної стратегії виховання особистості.
Наша комплексна програма поєднує сучасні українські, національні стандарти дошкільної освіти з кращими європейськими дошкільними програмами , авторськими програмами.
Ядром білінгвальної програми є: альтернативна програма для вальдорфських дитячих садків «Стежина» (затверджена та рекомендована Міністерством освіти і науки України , Наказ МОН України від 24.06.2014р.); англійська програма Сambridge English School for Kindergarten.
Навчально-виховна програма садочку налаштовує педагога на створення умов, підтримку, заохочення, активізацію ресурсів, ініціювання, опікування, допомогу, моделювання ситуацій, стимулювання та пропонує максимально враховувати інтереси й потреби дитини: ті, що характерні віковим особливостям, так і індивідуальні, що відповідають інтересам окремої дитини.
Зміст програми охоплює:
- Пізнавальний розвиток;
- Емоційний та соціальний розвиток;
- Фізичний розвиток;
- Розвиток мови;
- Художньо-естетичний розвиток;
- Розвиток мислення, уяви та пам’яті;
- Екологічний розвиток, тощо.
До особистості вихователя дошкільного навчального закладу висуваються особливі вимоги. Педагог зобов'язаний бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, високої культури; прагнути до втілення в собі людського ідеалу. Він виконує роль організатора збалансованого розвивального середовища та є взірцем суспільно значимих форм поведінки.