На першому слайді Ви бачите картинку із різними геометричними фігурами. Уважно її розгляньте і скажіть скільки на ній чотирикутників. Хто нарахував 5, той правильно впорався із завданням. Нашим маленьким дослідникам вже теж під силу завдання такого характеру. Тобто дітки навчились розпізнавати чотирикутники не тільки у тривіальних конфігураціях. Також слід зауважити, що ця задача є пропедевтикою до теми « Опуклі та увігнуті чотирикутники», яка вивчається у середній школі!
Та і взагалі зрозуміли, що і прямокутник, і квадрат, і ромб, і трапеція це все чотирикутники. Тобто для них з’явилась нова множина під назвою Чотирикутник, а з нею і глибина розуміння. Тому із запитання, що стосується четвертого слайду («Чого більше квадратів чи чотирикутників?») теж тепер можуть впоратись.
Якщо Ви дочитали до кінця, будь ласка, прогорніть до останньої світлини і порахуйте кількість прямокутників. А група «Веселка» уже впоралась із цим завданням.