Теперішнє медіасуспільство, а особливо молодь — це суспільство 2.0. Тобто інформаційне суспільство, яке спілкується, ділиться інформацією, отримує нові знання, влаштовує соціальні акції та флешмоби у віртуальному просторі.
Споживачі інформації у медіа та соціальних мережах, які водночас є і її творцями, повинні почати критичніше ставитися до повідомлень у ЗМІ, не вірити усьому, що опубліковано, перевіряти інформацію у кількох джерелах, щоб уникнути поширення фейків, тобто неправдивих новин.
Саме тому учні 11 класів активно прокачували свої навички з медіаграмотності. Разом з учнями ми замислювались над впливом стереотипів на наші думки за допомогою вправи «віртуальна подорож потягом», замислювались над важливістю розпізнавати фейкові новини розбираючи велику кількість тестів та аналізуючи статистику фейкових новин в інтернет просторі, щиро спілкувались граючи в гру «25 запитань», створювали власні інфографіки на тему «як вберегтись від фейкових новин», розбирали вплив джинси та пропаганди на споживачів медіа та як її викрити з просторів інтернету та не тільки.
«Стати медіаграмотним» – не означає пройти якісь курси, вивчитися, отримати сертифікат, і на цьому все. Медіаграмотність – це практичний навик, риса стилю життя.