10.03.2021«Математика й музика потребують єдиного  мислення»             

       
• Саме цим епіграфом розпочався бінарний урок з математики й музики  у 5-му класі з теми "Дроби та ноти".
• Здається, що нічого спільного між ними немає, але замислимося і зв'язок відразу відшукаємо, адже музика не мислима без нот, а кожна нота має свою тривалість, що виражається числом.
• Тривалості нот як половина, четверта, восьма і так далі стимулюють до думки про зв'язок музики та математики.
• Нота вдвічі коротше цілої називається половинна. З точки зору математики, цілу ноту можна прийняти за одиницю, половинна в два рази коротше, значить, половинній ноті відповідає дріб 1/2. Нота вдвічі коротше половинній називається четвертна. З точки зору математики, цій ноті відповідає дріб 1/4.І так далі.
• Тобто на цьому уроці ми трохи змінили підхід і подивились на дріб з іншої сторони. 
• Наприклад, одні учні грали за однаковий проміжок 1 та 2 удари, інші 4, 8. Тобто відігравали цілі, половинні, четвертні тощо ноти і утворилась чудова ритмічна мелодія. 
• А що там уже казати про те, що через призму музики ми розглянули порівняння дробів, додавання та віднімання дробів з різними знаменниками, що на секундочку вивчається у 6 класі!
• І користь, і краса і задоволення поєдналось в одному уроці