Історія механіки до якої ми на сьогоднішньому занятті постійно апелювали починається з Галілео Галілея (1564-1642) - основоположника сучасної фізики.
Ним були відкриті закони рівномірного та рівноприскореного рухів, а, головне, йому належать формулювання найважливіших принципів динаміки: закону інерції, принципу відносності і принципу незалежної дії. Ці вихідні положення механіки були наслідком нового типу мислення, а саме експериментально - теоретичного дослідження природи.
Схоластиці та догматизму середньовічної науки Галілей протиставив досліди і математичне описання законів природи, логічно чітке формулювання основних понять.
Задача дослідження полягала в тому, щоб придумати дослід, знайти в отриманих даних математичну закономірність і йти далі з допомогою індуктивного методу знаходження нових наслідків.
Саме ці підходи ми намагаємося втілити на практичній складовій навчального предмету – фізика.
Для Галілея фізика - це математичне описання сил, як реальних причин змін, які не можуть звести до загальних, універсальних властивостей матерії. Фізика повинна дати відповідь на запитання: "Як проходять ті чи інші явища природи?"
Геній сучасності, видатний інженер, винахідник та підприємець Ілон Маск –категорично проти обов'язковості елементів вищої освіти. Він пропонує зосередитися на фундаментальній освіті. Фізика, на думку Маска, потрібна всім! Вона допомагає поставити мізки дитини на місце!
«Навіть якщо ви не хочете після навчання працювати фізиком, така освіта дуже корисна. Так що він рекомендує вивчати фізику в якості фундаменту, потім пройти побільше різноманітних прикладних інженерних курсів, щоб визначитися з найбільш цікавим напрямком. Наші учні знаходять кожен свій напрямок…..
Так 11 клас вже самостійно може здійснювати дрібний ремонт електрообладнання,підключати вимикачі та розетки.
7 клас на шляху до цього…….У всіх все вийде – головне мати бажання.