Програма

Ми вважаємо, що кожна дитина унікальна, має свої темпи та динаміку розвитку, потребує пошуку індивідуальної стратегії виховання особистості.

Наша комплексна програма поєднує сучасні українські, національні стандарти дошкільної освіти з кращими європейськими дошкільними програмами Фінляндії, Німеччини, Австрії, Великобританії, Норвегії, тощо; авторськими методиками. У роботі з дітками ми використовуємо наступні світові методики: вальдорфська педагогіка, педагогіка М. Монтесорі, Ф. Фребеля, Е. Реджіо, Сузукі та інші. Викладання англійської мови здійснюється відповідно до британської програми для дітей дошкільного віку British National Curriculum. Друга іноземна мова - німецька, вивчається з 5 років.

Навчально-виховна програма садочку налаштовує педагога на створення умов, підтримку, заохочення, активізацію ресурсів, ініціювання, опікування, допомогу, моделювання ситуацій, стимулювання та пропонує максимально враховувати інтереси й потреби дитини: ті, що характерні віковим особливостям, так і індивідуальні, що відповідають інтересам окремої дитини.

Зміст програми охоплює:

  • Пізнавальний розвиток;
  • Емоційний та соціальний розвиток;
  • Фізичний розвиток;
  • Розвиток мови;
  • Художньо-естетичний розвиток;
  • Розвиток мислення, уяви та пам’яті;
  • Екологічний розвиток, тощо.

До особистості вихователя дошкільного навчального закладу висуваються особливі вимоги. Педагог зобов'язаний бути яскравою, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, високої культури; прагнути до втілення в собі людського ідеалу. Він виконує роль організатора збалансованого розвивального середовища та є взірцем суспільно значимих форм поведінки.