
Індивідуальне навчання,
ігровий підхід

Комплекс розташовано у
санаторно-курортній зоні

Розроблено меню з
урахуванням вікових
особливостей
Повний освітній цикл: ясла – дитячий садок – школа. Між рівнями навчання існує логічний зв'язок і гнучкий перехід,
що дозволяє дітям продовжувати свій розвиток, спираючись на знання та навички, отримані на попередньому рівні.
До дитячого садка приймаються діти віком від 2,5 до 7 років.
Ми вважаємо, що кожна дитина унікальна, має свої темпи та динаміку розвитку, потребує пошуку індивідуальної стратегії виховання особистості.
Наша комплексна програма поєднує сучасні українські, національні стандарти дошкільної освіти з кращими європейськими дошкільними програмами , авторськими програмами.
Ядром білінгвальної програми є: альтернативна програма для вальдорфських дитячих садків «Стежина» (затверджена та рекомендована Міністерством освіти і науки України , Наказ МОН України від 24.06.2014р.); англійська програма Сambridge English School for Kindergarten.
(1-4 класи)
До початкової школи приймаються діти віком від 6 років.
Кількість учнів у класі – до 16 осіб. Клас супроводжують педагог та асистент. Класні кімнати поділено на зони діяльності: навчальну, ігрову, пізнавальну, художньо-творчу та відпочинку.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється за програмою, яка поєднує українські національні стандарти з провідними світовими методиками, авторськими програмами.
У школі реалізується модель поглибленого вивчення англійської мови за програмою Сambridge English School . Друга іноземна мова – німецька.
Сучасна освіта має на меті озброїти дітей не лише потрібними знаннями, але достатнім рівнем життєвої компетентності та розкрити потенціал дитини. Інтегровані у навчальний план авторські програми «Основи підприємництва і бізнесу» та «Основи програмування» (викладається у необтяжливій ігровій формі з 1 класу).
(5-9 класи)
Сучасні освітні технології
Для підвищення якості освіти та ефективного використання навчального часу в середній школі, в навчально-виховний процес активно впроваджено сучасні освітні технології: ігрове навчання; інформаційно-комунікаційне навчання; інтерактивну освіту; навчання в співпраці; проблемне навчання; перевернуте навчання; проектне навчання; моделі групових творчих справ; модульно-блокове навчання; кейс-методи тощо. Учителеві в рамках такого навчання відведено роль розробника, координатора, експерта, консультанта.
Навчання учнів у 9 класі завершується державною підсумковою атестацією.
(10-12 класи)
Профільне навчання
Учні обирають профіль відповідно до інтересів, потреб та схильностей, розширюючи та поглиблюючи знання з обраних предметів. Це дозволяє формувати у школярів орієнтації на той чи інший вид майбутньої професійної діяльності.
Напрями профільного навчання:
1. Природничо-математичний напрям (профілі: фізико-математичний, математичний, фізичний, екологічний, біолого-хімічний, біолого-фізичний, біолого-географічний, фізико-хімічний).
2. Суспільно-гуманітарний напрям (профілі: історичний, правовий, філософський, економічний).
3. Філологічний напрям (профілі: української філології, іноземної філології, історико-філологічний).
4. Технологічний напрям (профілі: технологічний, інформаційно-технологічний).
5. Художньо-естетичний напрям (профіль: художньо-естетичний).
ЗНО
Робота педагогічного колективу спрямована на повноцінну й ґрунтовну підготовку випускників, для отримання високих результатів.
Гуртки
Гурткова діяльність
У другій половині дня, після навчання, учні мають можливість відпочити та приєднатися до гуткової діяльності по напрямам:
- “Кіномайстерня”
- “Актор вже сьогодні”
- “Drama land”
- “Креативна майстерня (інформатикa+програмування)”
- “Lego land”
- Ораторське мистецтво
